Рішення сесії №43/7 «Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 43 сесія 27.06.2024 |
Тип документу: | Рішення сесії |
Дата: | 27.06.2024 |
Автор: | Волот Людмила Павлівна |
Номер документу: | 43/7 |
Назва документу: | Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради |
Прикріплені файли: |
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
27 червня 2024 року с-ще Ратне № 43/7
Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради
Керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частиною четвертою статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», на підставі постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами), від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), з метою забезпечення доступності адміністративних послуг та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців селищної ради, Ратнівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити пересувне віддалене робоче місце адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» та організувати надання через нього окремих видів адміністративних послуг.
2. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» (додається).
3. Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради (Людмила ВОЛОТ) здійснити заходи щодо організаційного забезпечення надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза».
4. Встановити, що графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» затверджується відповідним розпорядженням селищного голови.
5. Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради (Алла ПАЛІЙ) здійснити заходи із забезпечення фінансування видатків на утримання транспорту, необхідного для функціонування пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради.
6. Спеціалісту I категорії загального відділу Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради Олександру ЛІНЧУКУ оприлюднити інформаційне повідомлення про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради на офіційному вебсайті селищної ради.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку громади, промисловості, підприємництва та сфери послуг.
Селищний голова Віталій БІРУК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Ратнівської селищної ради від 27.06.2024 року № 43/7
Порядок
надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому
місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
I. Загальні положення
1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради (далі – віддалене робоче місце) із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Ратнівської селищної ради щодо отримання адміністративних послуг.
1.2. Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Ратнівської селищної ради за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).
1.3. Для належної організації надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці використовується спеціальний автоматизований комплекс «Мобільна валіза», який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, відеореєстратором.
Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в Журналі прийому-передачі «Мобільної валізи» при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.
1.4. Адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановлені чинним законодавством України.
1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:
- осіб, які досягли 80-річного віку;
- осіб з інвалідністю 1 групи;
- осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальному медичному закладі;
- жителі населених пунктів старостинських округів, де відсутні віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАПу.
Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших передбачених діючим законодавством документів).
Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку, підтверджується одним з таких документів:
- посвідченням інваліда 1 групи,
- довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
- випискою з історії хвороби амбулаторного хворого або копією відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
- довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).
1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора, відповідає переліку послуг, які згідно з рішенням Ратнівської селищної ради від 22.11.2023 № 34/5 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради в новій редакції» надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради.
1.7. Стягнення додаткової плати за надання послуг на віддаленому робочому місці не допускається.
ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа – заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається у зручний для нього спосіб до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.
2.2. Адміністратор Центру, який здійснює прийом:
- з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;
- перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбачених пунктом 1.5. цього Порядку;
- надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.
2.3. Адміністратор Центру відмовляє у прийнятті заяви на надання послуги на віддаленому робочому місці у випадках:
- суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;
- особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;
- адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території Ратнівської селищної ради;
- відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.
Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги.
2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надаються на віддаленому робочому місці адміністратора, та за наявності у заявника повного переліку необхідних документів адміністратор Центру:
- формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» за формою згідно із додатком 2 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника. До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом 1.5 Порядку. У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора ЦНАП;
- визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;
- фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 3 до цього Порядку.
2.5. У визначені під час прийому заяви дату та час (із урахуванням часу на дорогу) адміністратор, що визначається за рішення керівника Центру, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.
2.6. Виїзд адміністратора на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі Ратнівської селищної ради, або іншому транспортному засобі, який залучається на підставі відповідних договірних відносин, замовлення на виїзд якого попередньо здійснюється керівником Центру.
Усі дії, пов’язані із виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності водія службового автомобіля або іншої особи, яка за рішенням керівника Центру або за рішенням керівника органу, що утворив Центр, супроводжує адміністратора. Такою особою, зокрема, може бути представник служби охорони, який залучається на договірних засадах.
2.7. Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео та аудіо фіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео та аудіо фіксації виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення.
Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері керівника Центру в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно за рішенням селищного голови та керівника Центру для оцінки виконання адміністратором своїх посадових обов’язків, або для з’ясування обставин у випадку надходження скарги від суб’єкта звернення чи особи-заявника.
Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.
2.8. Прибувши за визначеною адресою, адміністратор встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги документів.
2.9. За умови наявності необхідного переліку документів адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справи відповідно до Регламенту роботи Центру.
2.10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидної помилковості, неточності чи неповноти відомостей, адміністратор надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до Центру після усунення недоліків.
При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.
2.11. Адміністратор Центру не здійснює надання адміністративних послуг та складає акт про неможливість надання таких послуг за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку у випадках:
- суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування у визначені дату та час, зазначені у заяві;
- суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/ або у нього відсутні документи, необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);
- суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;
- наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі явних ознак сп’яніння.
2.12. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.
2.13. У визначений законодавством для надання певної адміністративної послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.
III. Відповідальність
3.1. Адміністратор, водій службового автомобіля, представник суб’єкта надання адміністративної послуги, особа, яка супроводжує адміністратора, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.
3.2. Адміністратор несе персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.
3.3. Адміністратор несе персональну відповідальність за обладнання спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» під час виїзного прийому, забезпечує збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.
3.4. Дії та рішення адміністратора щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.
Додаток 1 до Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
ЖУРНАЛ
прийому-передачі «Мобільної валізи» при здійсненні виїздів в рамках організації роботи
пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу « Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради
№
з/п Дата прийому-передачі Час
прийому-передачі Місце виїзного прийому
(назва населеного пункту) Комплектація «Мобільної валізи» Прізвище, ім'я, по батькові особи, яка видала/повернула спеціалізоване обладнання Підпис особи,яка видала/ повернула спеціалізоване обладнання Прізвище, ім'я, по батькові особи, яка прийняла спеціалізоване обладнання Підпис особи, яка прийняла спеціалізоване обладнання
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Додаток 2 до Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
Начальнику відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради
______________________________________________________________________________________
(ПІБ особи-заявника)
______________________________________________________________________________________
(адреса реєстрації/проживання особи-заявника )
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(реквізити паспорта особи-заявника)
__________________________________________
(контактний телефон особи-заявника)
ЗАЯВА
на отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
Прошу надати “_____”____________20_____р. з _______ по _______
(дата) (з якої по яку годину)
адміністративну послугу__________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва послуги)
за адресою:_________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________,
(повна адреса)
скориставшись можливістю отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза», оскільки гр._______________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(П.І.Б., дата народження (суб'єкта звернення))
самостійно не пересувається з причини______________________________________________
Додатки:
копія документа, що посвідчує особу суб’єкта - звернення;
копія документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених п.1.5. Порядку.
« ____» ___________20___ р. ________________ __________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
Документи прийняті « ____» ___________20___ р.
Адміністратор:____________________________ __________________
(підпис, печатка) (прізвище, ініціали)
ПРИМІТКИ:
Відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію», ст.7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» забороняю без моєї згоди передачу інформації відносно мене третім особам.
________________
(підпис)
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даної заяви.
________________
(підпис)
Ознайомлений та зобов’язуюсь попередити всіх осіб, присутніх при наданні адміністративної послуги, з тим, що під час надання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза» проводиться відео та аудіо фіксація, та надаю на це свою згоду.
________________
(підпис)
Додаток 3 до Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
ЖУРНАЛ
обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу
«Мобільна валіза»
№з/п Дата прийняття заяви на обслуго-вування Прізвище, ім’я, по-батькові суб’єкта звернення , адреса місця
реєстрації, конт.телефон Адреса місця надання адміністративної послуги Назва адміністративної послуги Бажана дата та час обслуго-вування Підпис, прізвище та ініціали адміністра-тора, що прийняв заяву на обслугову-вання Узгоджена дата та час обслугову-вання Підпис, прізвище та ініціали адміністра-тора, який виїхав для обслугову-вання Результат надання послуги
Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Додаток 4 до Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
АКТ
щодо неможливості надання адміністративної послуги
Акт про неможливість надання адміністративної послуги: _______________
________________________________________________________________
(назва адміністративної послуги)
________________________________________________________________
(прийом документів, повернення документів з результатом адміністративної послуги)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Суб’єкту звернення: ___________________________________________________
(ПІБ суб’єкта звернення)
За адресою: __________________________________________________________
Причина ненадання адміністративної послуги: _____________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Дата і час складання акта: ______________________________________________
Акт склав: ____________________________________________________________
(ПІБ адміністратора, підпис)
З актом ознайомлений: _________________________________________________
(підпис суб’єкта звернення)