Рішення сесії №5/60 «Про зміну засновника, найменування та затвердження Статуту комунальної установи «Централізована бухгалтерія» Ратнівської селищної ради у новій редакції»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 5 сесія 02.03.2021 |
Тип документу: | Рішення сесії |
Дата: | 02.03.2021 |
Номер документу: | 5/60 |
Назва документу: | Про зміну засновника, найменування та затвердження Статуту комунальної установи «Централізована бухгалтерія» Ратнівської селищної ради у новій редакції |
Прикріплені файли: |
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
02 березня 2021 року смт Ратне № 5/60
Про зміну засновника, найменування та затвердження Статуту комунальної установи «Централізована бухгалтерія» Ратнівської селищної ради у новій редакції
Відповідно до статей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», статті 137 Господарського кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2011року № 59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», керуючись статтею 89 Цивільного кодексу України та враховуючи рішення Ратнівської селищної ради від 12.11.2020 № 38/2 «Про прийняття у власність Ратнівської селищної ради об’єктів спільної власності громад, сіл, селищ району», Ратнівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Змінити засновника комунальної установи «Централізована бухгалтерія»
Ратнівської районної ради з Ратнівської районної ради (код ЄДРПОУ 23251791) на Ратнівську селищну раду (код ЄДРПОУ 04334695).
2. Змінити найменування з комунальної установи «Централізована бухгалтерія» Ратнівської районної ради на комунальну установу «Централізована бухгалтерія» Ратнівської селищної ради.
3. Затвердити Статут комунальної установи «Централізована бухгалтерія»
Ратнівської селищної ради у новій редакції (додається).
4. Уповноважити заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Антонюк О.Я. провести державну реєстрацію змін до установчих документів в державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно з вимогами чинного законодавства.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, депутатської діяльності та етики, захисту прав людини, дотримання регламенту, законності, правопорядку, боротьби із злочинністю та у справах сім’ї, молоді та спорту.
Селищний голова Віталій БІРУК