Витяг з державного земельного кадастру в Ратнівській селищній раді
Впроваджуємо нову послугу Центру надання адміністративних послуг - надання Витягу з Державного земельного кадастру!
Так, головний спеціаліст відділу землекористування, кадастру та екологічної безпеки Людмила Сашко після закінчення необхідного навчання отримала доступи до відомчої системи Держгеокадастру, тож витяг з Державного земельного кадастру у письмовій або електронній формі ви можете отримати протягом одного робочого дня, подавши відповідні документи адміністратору Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради.
Для отримання витягу з Державного земельного кадастру Вам необхідно надати:
- державний акт на земельну ділянку або свідоцтво про право власності на земельну ділянку чи договір оренди земельної ділянки;
- копія паспорту та ідентифікаційного коду власника земельної ділянки;
- нотаріальне доручення від власника земельної ділянки (якщо звертається не власник).
Витяг з ДЗК (Державного земельного кадастру) про земельну ділянку – це головний документ, який треба надати нотаріусу (або за запитом до іншої установи) для того, щоб оформити договір купівлі-продажу, дарування, зміни та ін. щодо земельної ділянки, та внести відповідні дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. До того ж він підтверджує наявність у вашої земельної ділянки кадастрового номеру, а також містить інші відомості про земельну ділянку (обмеження (обтяження), нормативну оцінку та ін.), внесені до Поземельної книги.
Працюємо далі задля розвитку нашої громади!
За матеріалами сторінки Ратнівського селищного голови у facebook.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)