Відбулась нарада щодо підвищення рівня наповнення місцевих бюджетів, якості адміністрування майнових податків, своєчасності їх сплати, легалізації найманих трудових ресурсів та питання легальної торгівлі підакцизними товарами
Сьогодні, 12 листопада 2021 року, в залі засідань селищної ради відбулась нарада щодо підвищення рівня наповнення місцевих бюджетів, якості адміністрування майнових податків, своєчасності їх сплати, легалізації найманих трудових ресурсів та питання легальної торгівлі підакцизними товарами.
В обговоренні взяли участь: начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Волинській області Руслана Дейнега, начальник управління податкового адміністрування юридичних осіб Лариса Ревіна, заступник начальника відділу адміністрування акцизного податку управління контролю за підакцизними товарами Оксана Мар’юк, заступник селищного голови Сергій Ковч, старости та посадові особи селищної ради.
Незважаючи на позитивну динаміку сплати податку на доходи фізичних осіб по Ратнівській селищній раді, податківці акцентували на необхідності розширення податкової бази шляхом активізації спільної роботи з забезпечення офіційного оформлення найманих працівників, залученню заробітних плат до оподаткування, роботі з роботодавцями, які виплачують заробітну плату в розмірі, нижчому за мінімальний, або ж мають заборгованість із виплати заробітної плати, а також сплаті податку при отриманні доходів у вигляді орендної плати за земельні паї.
Джерелом додаткового надходження податку на доходи фізичних осіб є також залучення до оподаткування громадян, які самостійно обробляють земельні ділянки (паї), отримують дохід від реалізації сільськогосподарської продукції.
На завершення, учасники зустрічі наголосили, що проведення таких заходів є вкрай важливим, актуальним та необхідним задля спільної мети та налагодження тісної співпраці в питаннях наповнення місцевих бюджетів.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)