Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Перелік питань з перевірки знання законодавства у сфері освіти, визначених конкурсною комісією на конкурс на посаду директора  Міжшкільного ресурсного центру Ратнівської селищної ради

Дата: 09.09.2022 15:12
Кількість переглядів: 326

Фото без опису

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
з перевірки знання законодавства у сфері освіти, визначених конкурсною комісією на конкурс на посаду директора
 Міжшкільного ресурсного центру Ратнівської селищної ради
(засідання конкурсної комісії протокол №1 від 09.09.2022 року)

Питання для перевірки знання законодавства у сфері діяльності міжшкільного ресурсного центру

1.    Яким документом регламентується діяльність  міжшкільного ресурсного центру?
2.    Хто може виступати засновниками міжшкільного ресурсного центру?
3.    Хто затверджує статут міжшкільного ресурсного центру?
4.    Особливості організації освітнього процесу в міжшкільному ресурсному центрі.
5.    Чи може міжшкільний ресурсний центр забезпечувати поглиблене вивчення окремих предметів інваріантної  та варіативної складової освітніх програм?
6.    Особливості формування навчальних класів (груп) в міжшкільному ресурсному центрі.
7.    Хто є учасниками  освітнього процесу в міжшкільному ресурсному центрі?
8.    Структура навчального року міжшкільного ресурсного центру.
9.    З якою метою створюються пересувні лабораторії міжшкільного ресурсного центру.
10.     Хто може обіймати посаду керівника міжшкільного ресурсного центру.
11.     Ким здійснюється перевірка та оцінювання якості освітніх і управлінських процесів у сфері загальної середньої освіти міжшкільного ресурсного центру?
12.     Що належить до матеріально-технічної бази міжшкільного ресурсного центру?
13.     Хто приймає рішення про реорганізацію або ліквідацію міжшкільного ресурсного центру?
14.     Фінансування міжшкільного ресурсного центру.
15.     Міжнародне співробітництво міжшкільного ресурсного центру.

Питання для перевірки знання Закону України «Про освіту»
1. Які органи влади планують та забезпечують розвиток мережі закладів початкової та базової середньої освіти?
2.    Які функції виконує Єдина державна електронна база з питань освіти (ЄДЕБО)?
3.    Якими є вимоги до опорного закладу освіти?
4.    Які рівні повної загальної середньої освіти особа має право здобувати в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до її місця проживання?
5.    До яких документів заклад освіти зобов’язаний забезпечити відкритий доступ на своєму веб-сайті (у разі його відсутності - на веб-сайті свого засновника)?
6.    Що належить до обов’язків засновника закладу освіти?
7.    Якими документами визначаються повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти?
8.    Що належить до прав наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?
9.    Які органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?
10.    Що є підставою для утворення інклюзивного класу в закладі освіти?
11.    Які документи можуть складатися в закладі освіти для забезпечення реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувана освіти?
12.    Що передбачає «розумне пристосування»?
13.    Що має зробити педагогічний працівник, який став свідком булінгу (цькування) здобувана освіти?
14.    На основі якого документа розробляється освітня програма? Що містить освітня програма?
15.    Яка освіта вважається спеціалізованою?
16.    Яке спрямування профільної середньої освіти передбачає поглиблене вивчення здобувачами освіти окремих предметів з орієнтацією на продовження навчання на вищих рівнях освіти?
17.    Що включає академічна свобода педагогічного працівника?
18.    У який спосіб педагогічна (вчена) рада закладу освіти забезпечує організацію підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників?
19.    Що може включати система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти)?
20. Хто здійснює державний нагляд (контроль) у сфері освіти?

Питання для перевірки знання Закону України «Про повну загальну середню освіту»
1.    Якою є тривалість здобуття профільної середньої освіти?
2.    Які внутрішні структурні підрозділи можуть функціонувати у складі закладів загальної середньої освіти?
3.    В яких випадках підлягає переоформленню ліцензія закладу загальної середньої освіти?
4.    Скільки років є чинним сертифікат, що засвідчує успішні результати громадської акредитації закладу загальної середньої освіти?
5.    Які умови в закладі загальної середньої освіти свідчать про створення безпечного освітнього середовища?
6.    За якої умови підвезення учнів і педагогічних працівників до закладу загальної середньої освіти та у зворотному напрямку може здійснюватися не шкільними автобусами, а іншим транспортом?
7.    Що може бути підставою для дострокового звільнення керівника закладу загальної середньої освіти?
8.    Що належить до повноважень загальних зборів трудового колективу?
9.    Якими є наслідки для педагогічних працівників, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності?
10.    За яких умов допускається перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року?
11.    На що спрямовується не менше 10 відсотків загальної кількості годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника, що оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?
12.    Що визначає модельна навчальна програма?
13.    За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?
14.    В який спосіб здійснюється визнання результатів навчання, що були здобуті учнем шляхом неформальної або інформальної освіти?
15.    В який період учень, який не має результатів річного оцінювання та/або державної підсумкової атестації, може пройти таке оцінювання та/або атестацію?
16.    В якому випадку може не проводитися конкурс при зарахуванні дітей для здобуття профільної середньої освіти до державних, комунальних і корпоративних закладів освіти?
17.    Як може бути забезпечено здобуття освіти учнями, якщо їх кількість не дозволяє утворити клас?
18.    За якої умови батьки учнів мають право бути присутніми на навчальних заняттях своїх дітей?
19.    На підставі чого визначається потреба учня з особливими освітніми потребами в індивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані?
20.    Ким розглядається питання спроможності закладу освіти забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учня?


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь