Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Подання відомостей про бенефіціарів та структуру власності

Дата: 29.07.2021 12:27
Кількість переглядів: 590

Фото без опису

28.04.2020 набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX. Цим Законом внесено зміни в тому числі до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». За новими вимогами, Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. 
У зв’язку із набранням чинності 11.07.2021 року наказу Міністерства фінансів України від 19.03.2021 року №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» (далі-Наказ) на юридичних осіб чекають зміни. 
Відтак юридичні особи, зареєстровані в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до 28.04.2020 року, зобов’язані протягом трьох місяців (з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року) розкрити структуру власності та актуалізувати дані про кінцевих бенефіціарних власників. За приховування відомостей про КБВ, несвоєчасне чи неповне подання документів передбачено штраф – від 17 тис. грн. до 51 тис. грн, що застосовуються до керівника юридичної особи або уповноваженої особи.
Крім того, компанії, що зареєстровані після 28.04.2020 року, зобов’язані щорічно, починаючи з наступного після реєстрації року, протягом 14 днів подавати підтвердження відомостей про кінцевих бенефіціарів та структуру власності. Юридичні особи, у яких відбулися зміни, повинні подати оновлену інформацію реєстратору протягом 30 робочих днів. 
Для оновлення інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридичним особам необхідно подати наступні документи: 
- заяву щодо державної реєстрації юридичної особи, крім громадських формувань та органів влади – форма 2 або заяву щодо державної реєстрації юридичної особи-громадського формування – форма 4; 
- структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу; 
- витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи-нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі коли засновником юридичної особи є юридична особа-нерезидент; 
- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, – для фізичної особи-нерезидента  та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи-резидента. 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь