ЗВІТ про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради за січень 2022 року
Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину відділ ЦНАП працював з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур .
Відділ ЦНАП підключений та працює в программному комплексі «Реєстр територіальних громад» та програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді, що є обов’язковим для територіальних громад. Електронні копії документів, прийняті через «Соціальну громаду» одразу потрапляють до управління соціального захисту населення.
Протягом січня 2022 року в Центрі:
було надано 1377 послуг
надано адміністраторами Центру 805 консультацій суб’єктам, які надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру. Найчастіше консультування ведеться з питань надання соціальних послуг, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);
надано 1019 послуг через віддалені робочі місця адміністраторів .
Відповідальною особою відділу землекористування, кадастру та екологічної безпеки видано 55 Витягів з ДЗК. Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.
За платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету селищної ради в січні 2022 року надійшло коштів на суму 55,4 тис. грн.
Робота в Центрі спрямована на однаково рівне поважне ставлення до всіх суб'єктів звернення. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.
Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП на кожному робочому місці адміністраторів розміщені QRкоди, що дає можливість заявникам оцінити рівень обслуговування в Центрі.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)