Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗВІТ про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради за січень 2022 року

Дата: 15.02.2022 09:09
Кількість переглядів: 358

Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину відділ ЦНАП працював з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур .
Відділ ЦНАП підключений та працює в программному комплексі  «Реєстр територіальних громад» та програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді, що є обов’язковим для територіальних громад. Електронні копії документів, прийняті через «Соціальну громаду» одразу потрапляють до управління соціального захисту населення.  
Протягом  січня 2022 року в Центрі:
було надано 1377  послуг
надано адміністраторами Центру 805 консультацій  суб’єктам, які надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру. Найчастіше консультування ведеться з питань надання соціальних послуг, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);
надано 1019 послуг через віддалені робочі місця адміністраторів .
Відповідальною особою відділу землекористування, кадастру та екологічної безпеки видано 55 Витягів з ДЗК.  Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.
За платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету селищної ради в січні 2022 року надійшло коштів на суму  55,4 тис. грн.          
Робота в Центрі спрямована на однаково рівне поважне ставлення до всіх суб'єктів звернення. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.
Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП на кожному робочому місці адміністраторів розміщені QRкоди, що дає можливість заявникам оцінити рівень обслуговування в Центрі.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь