Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі  (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів»

Дата: 07.12.2023 11:44
Кількість переглядів: 145

Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради, Юридична адреса: 44101, Волинська область, смт Ратне, вул. Центральна, буд.19, Код ЄДРПОУ 44079017, ratnougp@ukr.net  (03366)30143(далі – Замовник).
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду корпусу №1 Ліцею №1 смт Ратне ім. В. Газіна Ратнівської селищної ради по вул.. Центральна, 50 в смт Ратне Ковельського району Волинської області»(код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Обґрунтування обсягів закупівлі.

Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби при капітальному ремонті покрівлі та утепленні фасаду корпусу №1 Ліцею №1 смт Ратне ім. В. Газіна Ратнівської селищної ради по вул.. Центральна, 50 в смт Ратне Ковельського району Волинської області.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у капітальному ремонті покрівлі та утепленні фасаду корпусу №1 Ліцею №1 смт Ратне ім. В. Газіна Ратнівської селищної ради по вул.. Центральна, 50 в смт Ратне Ковельського району Волинської області.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону».

Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо. 

Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах, роботах та послугах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року. 

Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану».

Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1

Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.

Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.

Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».

Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був затверджений кошторис.

Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду корпусу №1 Ліцею №1 смт Ратне ім. В. Газіна Ратнівської селищної ради по вул.. Центральна, 50 в смт Ратне Ковельського району Волинської області»(код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), яким визначена загальна кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 19.09.2023 року у сумі 17465,685 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 14092,816 тис. грн., інші витрати – 3372,869 тис.грн. 

Виходячи із «Зведеного кошторисного розрахунку» роботи, що складають предмет закупівлі, мають очікувану вартість яка складається з:
- вартості будівельних робіт;
- кошти на утримання служби замовника та інжинірингові послуги;
- кошти на проектні,вишукувальні роботи,експертиза та авторський нагляд;
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- податок на додану вартість.
Очікувана вартість закупівлі становить 17 131 544,00 грн. з ПДВ. 
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1.    Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь