Волиняни успішно опановують електронний формат отримання адміністративних послуг в органах ДПС
Майже третину із замовлених платниками податків адміністративних послуг, яке надає Головне управління ДПС у Волинській області, в січні 2024 року надано в електронному вигляді.
Подаючи письмові заяви для отримання адміністративних послуг, більшість волинян, як і раніше, звертаються до Центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій області.
Тим часом, звернення щодо отримання адмінпослуг платники податків можуть подати через електронний кабінет, за посередництвом розділу «Листування з ДПС», - нагадують у Головному управлінні ДПС у Волинській області.
Щодо актуальної адміністративної послуги «Видача довідки про доходи», то інформацію про доходи громадяни можуть сформувати самостійно через електронний кабінет або ж отримати через мобільний застосунок «Моя податкова».
Нагадаємо, що Головне управління ДПС у Волинській області надає 81 адміністративну послугу. Зі зразками заяв та інформаційними картками надання цих послуг можна ознайомитися за посиланням на субсайті Головного управління ДПС у Волинській області.
Довідково: у січні 2024 року Головним управлінням ДПС у Волинській області надано 8 тисяч адмінпослуг, із яких понад 2,2 тисячі - дистанційно.
Сектор інформаційної взаємодії
ГУ ДПС у Волинській області
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)