Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Висока оцінка роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради  – важливий індикатор якості

Дата: 13.03.2024 14:48
Кількість переглядів: 150

Фото без опису

Функціонування Центру надання адміністративних послуг  спрямоване на якісне обслуговування населення в якомога коротший термін без порушення законодавства, на постійне удосконалення роботи , завдяки чому стає можливим досягнення високих міжнародних стандартів якості на рівні громади.

Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На офіційному веб-сайті ЦНАПу  можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. 

Всі зусилля працівників Центру спрямовані на поліпшення роботи по наданню адміністративних послуг, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень. З метою більш якісного обслуговування населення та мінімізації часу отримання адміністративних послуг проводяться тренінги та навчання працівників Центру.

Кількість відвідувачів Центру складає  в середньому 85 заявників в день, лише за січень - лютий поточного року до ЦНАПу звернулося більше 4 тисяч осіб з різних питань. У січні поточного року адміністраторами надано 2047 послуг, в лютому - 2936. 

Центр здійснив моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за  січень - лютий 2024 року. З цією метою на кожному робочому місці адміністраторів розміщені QRкоди, що дає можливість заявникам оцінити рівень обслуговування в Центрі. Громадяни анонімно оцінюють роботу Центру, залишають відгуки за допомогою власних смартфонів. 

Усі відвідувачі Центру, які брали участь в голосуванні, оцінили його роботу на «Чудово» і зазначили, що обов’язково порекомендують його для відвідувань своїм знайомим. 

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру, дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів селищної ради на основі загально прийнятих критеріїв.

Розуміння проблем відвідувачів, прагнення максимально швидко знайти рішення для їх вирішення, одержання жителями громади широкого спектру інформації, отримання кваліфікованих консультацій, надання необхідної послуги в одному місці, ввічливе ставлення до кожної людини  і надалі залишатиметься в пріоритетах роботи виконавчих органів Ратнівської селищної ради.

Начальник відділу                                                                               Людмила Волот


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь