Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Новини

01 Листопада, 2024 р., 10:21
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі  (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Ратнівське виробниче управління житлово-комунального господарства, код за ЄДРПОУ 03339153. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Гусеничний бульдозер (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 43210000-8: Машини для земляних робіт). (Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 43211000-5 – Бульдозери). Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості). Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 6 077 000,00 (шість мільйонів сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок) грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в забезпеченні громади комунальним транспортним засобом спеціального призначення для потреб благоустрою території громади та проведенні робіт комунальним підприємством щодо захоронення та переміщення твердих побутових відходів, очищення територій від несанкціонованих сміттєзвалищ та для виконання інших робіт. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб-сайтах виробників в Україні або їх офіційних представників (дилерів), зокрема: При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників комунальної техніки, що оприлюднена ними на власних веб-сайтах: https://machineryline.ua/; https://car.prom.ua/; https://auto.ria.com/; https://www.olx.ua/; https://agromoto.com.ua/; https://alfatech.com.ua/ та ряду інших на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором, націнка (маржа) постачальника. Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень. Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – гусеничного бульдозера на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року  № 275, а саме: Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Розмір бюджетного призначення: 6 077 000,00 (шість мільйонів сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок) грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Місцевий бюджет (із залученням кредитних коштів банківської установи на підставі кредитного договору). Оплата Товару здійснюється наступним чином: Придбання гусеничного бульдозера здійснюється за бюджетні та кредитні кошти. Замовник зобов’язаний здійснити авансовий платіж на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі не менше 20 % (двадцять відсотків) від загальної вартості Товару, вказаної у Специфікації коштами бюджету Ратнівської селищної територіальної громади протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання від Постачальника рахунку-фактури. Замовник зобов’язаний здійснити остаточний платіж на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі 80 % (вісімдесят  відсотків) від загальної вартості Товару, вказаної у Специфікації, за рахунок кредитних коштів протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Покупцем Товару, що підтверджується видатковою накладною. При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На 2024 рік платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень). Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), в тому числі із залученням кредитних коштів, з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06.  Нормативно-правове регулювання. «ДСТУ 3311-96 Бульдозери. Терміни та визначення» (далі - Стандарт).          Обґрунтування технічних характеристик. Передача Постачальником Товару здійснюється уповноваженому представнику Покупця протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня здійснення Замовником авансового платежу в розмірі 20 % від загальної вартості Товару, вказаної у Специфікації та  отримання письмової або відправленої з електронної адреси Покупця заявки, за умови надання останнім належним чином оформленої довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, але не пізніше ніж до 28.02.2025 року.           Кількісною характеристикою предмета закупівлі є штука товару. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб замовника становить 1 штука.         Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі такі показники встановлені зокрема: ДСТУ 3311-96 Бульдозери. Терміни та визначення», технічним умовам виробника, Правилами ЄЕК ООН, а також вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Технічного регламенту шумового випромінювання у навколишнє середовище від обладнання, що використовується ззовні приміщень» від 4 грудня 2019 р. № 1186 зі змінами.Решта технічних та якісних характеристик можливо згаданих за умовами тендерної документації передбачено в перелічених вище нормативних документах.          Вимога замовника    Відповідність вимогам (заповнюється учасником з зазначенням технічних характеристик по кожному пункту). Загальні вимоги.Гусеничний бульдозер повинен бути новим, в стандартному заводському виконанні. Технічні характеристики: Найменування Значення або наявність Двигун Тип двигуна дизельний Робочий об’єм не менше 9700 см3 Максимальна потужність 175-185 к.с. Тип палива дизель Норма токсичності не нижче Stage II Система охолодження рідинна Паливний бак не менше 320 л Трансмісія: Тип Гідростатична (Безступінчасте перемикання передач, максимальна швидкість вперед та назад від 0-10 км/год) Насоси ходу аксіально-поршневі насоси Мотори ходу аксіально-поршневі мотори Максимальний тиск в системі не менше 47 000 кПа Гідравлічний бак не менше 140 л Відвал: Тип напівсферичний (SU) Місткість відвалу  4,3-4,5 м³ Ширина відвалу не менше 3 100 мм Висота відвалу не менше 1 200 мм Максимальна глибина занурення відвалу Не менше 430 мм Ходова частина: Тип овальна з балансирною балкою Ширина башмака 500-550 мм Висота грунтозацепа не менше 60 мм Кількість башмаків з кожної сторони не більше 37 шт Опорні катки не більше 6 шт Підтримуючі катки не менше 2 шт Довжина опорної частини гусениці 2400-2500 мм Ширина колії не менше 1880 мм Мінімальний радіус повороту не більше 3650 мм Кабіна оператора: Кабіна оператора має бути обладнана обігрівачем та кондиціонером наявність Кабіна оператора має бути відповідати стандартам ROPS/FORS (стандарти захисту кабіни оператора) наявність Органи управління відвалу та гусениць джойстик Кабіна має бути обладнана внутрішнім освітленням наявність Кабіна має бути обладнана склоочисником та омивачем переднього вікна наявність Проблисковий маяк наявність Дорожні фари не менше – 2 шт. Робочі фари передні не менше – 2 шт. Робочі фари задні не менше – 2 шт. Круїз-контроль з фіксацією швидкості руху наявність Система електронно-діагностичного стану бульдозера наявність Робочі характеристики: Кліренс   не менше 410 мм Максимальний подолаємий кут не менше 30 ⁰ Експлуатаційна вага (без розпушувача)  17 000 - 18000 кг Габаритні розміри в транспортному стані: Висота не більше 3 100 мм Довжина бульдозера (з відвалом) не більше 5150 мм Ширина по відвалу 3100 -3300 мм Заправочні ємності: Система охолодження двигуна не більше 45 л Картер двигуна не більше 24 л Розпушувач: Тип Паралелограм Кількість зубів не менше 3 шт. Ширина рами розпушувача не менше 2200 мм Максимальне заглиблення не менше 580 мм Відстань від землі до кромки зуба не менше 615 мм Вага не менше 1300 кг Технічні та якісні показники, що зазначені вище були підібрані Замовником за результатами порівнянь різних спеціалізованих  транспортних засобів та обладнання до них по критерію «ціна/якість» та максимально повністю враховують функціональну потребу Замовника для виробничих цілей. Примітка: Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Товар, що є предметом закупівлі підпадає під вимоги підтвердження локалізації виробництва за підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в обсязі не менше ніж 20 відсотків у 2024 році. Перелік документів які учасник повинен надати у складі пропозиції: - брошуру/буклет на продукцію що пропонується учасником з детальними технічними характеристиками. - довідку в довільній формі стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України із зазначенням назви, адреси та контактних телефонів цілодобової гарячої лінії такого центру (центрів). - учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. - сертифікат відповідності товару або його копію. - оригінал листа, що завірений мокрою печаткою виробника або офіційного представника виробника, дилера, дистриб’ютора, в якому зазначено, що учасник закупівлі має партнерські відносини щодо реалізації техніки, з зазначенням кількості сервісних центрів виробника, офіційного представника виробника, дилера, дистриб’ютора, наявності сервісних автомобілів, укомплектованих ручним та спеціальним інструментом для оперативного обслуговування. Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
30 Жовтня, 2024 р., 15:58
Упродовж  дев’яти місяців 2024 року юридичні та фізичні особи Волині  спрямували до місцевих бюджетів 689,9 мільйона гривень майнових податків. Таким чином, територіальні громади залучили на 22,4 відсотка більше коштів від оподаткування майна проти аналогічного періоду торік.
30 Жовтня, 2024 р., 15:54
Порядок проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 (далі – Порядок № 337).
30 Жовтня, 2024 р., 13:08
Головне управління ДПС у Волинській області повідомляє, що для платників податків з 01 травня 2024 року в електронному кабінеті є доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.
29 Жовтня, 2024 р., 15:51
Сільська рада, соціальна служба чи центр надання соціальних послуг? Куди може звернутись по підтримку людина чи сім’я? Наприклад, молоді люди з інвалідністю, або батьки, в яких народилась дитина з порушеннями розвитку.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь