Відділ інформує
30 Червня, 2022 р., 08:52
Вперше мінімальне податкове зобов’язання визначається за 2022 рік.
Фізичні особи, які не зареєстровані як фізичні особи – підприємці, вперше отримують податкове повідомлення – рішення з детальним розрахунком суми річного податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних за земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь, з 01.01.2023 по 01.07.2023.
Законом України від 30 листопада 2021 року № 1914 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» для платників податків – фізичних осіб, у яких у власності та/або користуванні (оренді, суборенді, емфітевзисі, постійному користуванні) є земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь, введено поняття мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ).
Відповідно до п. 64 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) першим роком, за який визначається МПЗ, є 2022 рік.
Платниками у частині МПЗ є резидент, який володіє та/або користується (орендує (суборендує), на умовах емфітевзису, постійно користується) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь (п.п. 162.1.1 прим. 1 п. 162.1 ст. 162 ПКУ).
Підпунктом 170.14.3 п. 170.14 ст. 170 ПКУ встановлено, що визначення загального МПЗ фізичним особам, які не зареєстровані як фізичні особи – підприємці, здійснюється контролюючими органами за податковою адресою таких осіб до 1 липня року, наступного за звітним.
Платниками податку до бюджету сплачується лише позитивне значення різниці між сумою загального МПЗ та сумою сплачених протягом податкового (звітного) року податків, зборів, платежів, пов’язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь.
До загальної суми сплачених протягом податкового (звітного) року податків, зборів, платежів для платника податку – фізичної особи включаються: податок на доходи фізичних осіб та військовий збір з доходів від продажу власної сільськогосподарської продукції; земельний податок за земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь (п.п. 170.14.5 п. 170.14 ст. 170 ПКУ).
29 Грудня, 2021 р., 10:11
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 6 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на вкладних (депозитних) рахунках у банках» фінансовим відділом протягом 2021 року здійснювалось розміщення тимчасово вільних коштів місцевого бюджету на депозитних рахунках в банку.
В результаті чого додаткові надходження до бюджету Ратнівської селищної територіальної громади склали 251 514,97 грн.
22 Грудня, 2021 р., 12:15
Потреба у коштах на видатки установ та закладів, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету складає 129,6 млн грн, з яких заробітна плата - 86,7 млн грн, енергоносії – 18,5 млн грн, продукти харчування – 5,9 млн грн. А доходи на наступний рік прогнозуються в розмірі 99 млн грн, не вистачає 30 млн грн.
В зв’язку зі значним ростом цін на енергоносії, електроенергія та природній газ зростає в ціні у два рази, тверде паливо більш як на 50 відсотків, потреба в коштах лише на енергоносії зростає на 8,1 млн грн.
В зв’язку зі зміною норм харчування та ростом цін на продукти харчування для забезпечення пільгової категорії дітей гарячим харчуванням на 2022 рік необхідно 5,9 млн грн – ріст проти 2021 року на 4,5 млн грн. Проте ріст доходів складає всього 7 млн грн, з яких власні доходи зростають на 6 млн грн та базова дотація на 1 млн грн. Ніяких інших додаткових субвенцій чи дотацій для підтримки громади через значний ріст енергоносіїв та запроваджених норм харчування немає.
Держава делегуючи повноваження громадам не підкріпила їх фінансовим ресурсом. А реальних доходів бюджету громади не достатньо щоб профінансувати усі делеговані державою повноваження та потребу в коштах установ та закладів селищної ради. І ця нестача складає 30 млн грн.
02 Листопада, 2021 р., 10:29
23 Липня, 2021 р., 09:04
Бюджет громади за доходами загального фонду за І півріччя 2021 року виконано на 102,7 відсотка. При затверджених показниках на цей період в сумі 32 154,2 тис. грн до бюджету громади надійшло 33 027,7 тис. грн, понад план одержано 873,5 тис. грн.
Надходження трансфертів з державного та місцевих бюджетів склали 68 038,9 тис. грн, а саме: базова дотація – 12 522,6 тис. грн, дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 1 462,2 тис. грн, субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 791,0 тис. грн, субвенцій на галузь освіта – 52 056,0 тис. грн та 1 207,1 тис. грн іншої субвенції.
Найбільшу частку у структурі надходжень загального фонду бюджету громади склали:
23 Липня, 2021 р., 09:03
Відмінності між селищною радою та територіальною громадою
Порівняльні показники бюджету
Бюджет
Власні доходи 2020 рік
Всього бюджет 2021 рік
Ратнівська селищна рада
12 700 000
24 800 000
Ратнівська селищна територіальна громада
61 000 000
180 700 000
Відхилення
+48 300 000
+155 900 000
Порівняльний аналіз використання коштів селищної ради сьомого скликання та нинішньої громади на утримання установ, програм та заходів, що фінансуються з бюджету громади за І квартал 2021 року
Використано коштів за І квартал 2020 року по бюджету Ратнівської селищної ради