Ратнівська селищна рада
Ратнівська територіальна громада
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Новини

20 Квітня, 2022 р., 12:33
Сьогодні, 20 квітня 2022 року, під керівництвом селищного голови Віталія Бірука відбулось чергове засідання виконавчого комітету Ратнівської селищної ради. Під час засідання розглянуто  низку питань щодо належного забезпечення життєдіяльності Ратнівської громади (порядок денний засідання виконавчого комітету додається). У рамках засідання ухвалено рішення щодо затвердження змін до Цільової програми мобілізаційної підготовки, матеріально-технічного забезпечення  військових частин, підрозділів правоохоронних органів, призову громадян України на строкову військову службу до лав Збройних сил України та інших військових формувань на 2021-2025 роки та до Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Ратнівської селищної ради на 2021-2025 роки у новій редакції.  З-поміж іншого, рішенням виконавчого комітету селищної ради визначено перелік та обсяг закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради. Також розглянуто заяви громадян про погодження місця можливого розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та про надання дозволу на облаштування заїзду. Окремо, членами виконкому обговорено та підтримано рішення щодо надання матеріальної допомоги членам добровольчого формування Ратнівської селищної територіальної громади «Рать». Завершивши розгляд основних планових питань, Віталій Бірук відрекомендував присутнім директора новоствореної комунальної установи «Центр безпеки і життєдіяльності громад» Ратнівської селищної ради Олександра Гресика та відзначив, що діяльність такого закладу є необхідною і важливою складовою функціонування громади.  З усіх питань порядку денного прийнято відповідні рішення.
19 Квітня, 2022 р., 15:19
18 Квітня, 2022 р., 15:47
На період дії правового режиму воєнного стану по всій території України застраховані особи, які мають оригінал листка непрацездатності, виданий відповідно до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я від 13.11.2001 № 455 (паперовий бланк), або електронний листок непрацездатності, сформований відповідно до Порядку видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я від 17.06.2021 № 1234, та не можуть реалізувати своє право на отримання матеріального забезпечення через свого роботодавця у зв’язку із проведенням бойових дій на території його розташування, можуть самостійно звернутися до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України за місцем свого тимчасового перебування для призначення матеріального забезпечення відповідно до норм Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління Фонду від 24.01.2017 № 8 (пункт 2.1) (далі – Порядок № 8). Довідка про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагається. Але у разі наявності такої довідки її копія додається до документів, на підставі яких призначається виплата. Така допомога надається безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду, до якого звертається застрахована особа. У разі, якщо страхувальником подавалась заява-розрахунок, але вона не профінансована і не вбачається можливості її профінансувати з причин відсутності зв’язку із страхувальником для підтвердження його діяльності та наявної в нього можливості перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб згідно поданої заяви-розрахунку, спеціалістами відділення, яке обслуговує цього страхувальника, формується коригуюча заява-розрахунок, з якої вилучається (сторнується) листок непрацездатності, з яким звернулася застрахована особа. При цьому в примітках зазначається мета такої операції та вказується відділення управління виконавчої дирекції Фонду (далі – відділення), в якому застрахована особа подає документи для отримання допомоги за Порядком № 8. Якщо заява-розрахунок була сформована на підставі паперового листка непрацездатності, то така операція можлива лише у випадку, коли страхувальник повернув застрахованій особі оригінал паперового листка непрацездатності і вона може надати його до відділення для призначення виплат відповідно до Порядку № 8. Крім цього, пунктом 2.2 Порядку № 8 визначено, що матеріальне забезпечення за цим Порядком надається застрахованим особам, які не реалізували свого права на отримання матеріального забезпечення відповідно до Закону № 1105, фактичне місце проживання яких знаходиться в населених пунктах, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, та які перебувають (перебували) у трудових відносинах із підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами, що зареєстровані на тимчасово окупованій території України, в районі проведення антитерористичної операції в Донецькій та Луганській областях, або в зоні надзвичайної ситуації. Керуючись цією нормою Порядку № 8, робочі органи виконавчої дирекції Фонду можуть призначати матеріальне забезпечення застрахованим особам, які проживають на території, де не проводяться бойові дії і функціонування робочих органів виконавчої дирекції Фонду не порушено, але перебувають в трудових відносинах із страхувальниками (в більшості це страхувальники з централізованими бухгалтеріями), які фактично знаходяться на території проведення активних бойових дій. У випадках звернень застрахованих осіб, які перебувають в трудових відносинах із такими страхувальниками, призначення та отримання матеріального забезпечення за страховими випадками, які настали під час перебування в трудових відносинах із такими страхувальниками, здійснюються аналогічно до норм Порядку № 8, підтвердження перебування в трудових відносинах здійснюється на підставі довідки страхувальника або даних ДРЗО, або поданої заяви-розрахунку, в яку включено матеріальне забезпечення на підставі ЕЛН, згідно якого звертається застрахована особа. У випадку наявності поданої заяви-розрахунку, для неї також повинна бути створена коригуюча заява-розрахунок із сторнуванням листка непрацездатності, за яким призначається допомога за правилами, передбаченими Порядком № 8. При застосуванні Порядку № 8 призначення, обчислення матеріального забезпечення здійснюється на підставі даних ДРЗО (нових запитів до ДРЗО або вже наявних) у випадку відсутності частини даних в розрахунковому періоді, обчислення здійснюється з використанням наявних даних та кількості календарних днів в місяцях, за які дані відсутні. Якщо дані відсутні за весь розрахунковий період, допомога по тимчасовій непрацездатності не може бути призначена, а допомога по вагітності та пологах обчислюється в розмірі, визначеному статтею 26 Закону № 1105. Страховий стаж може бути визначений на підставі наявних даних у застрахованої особи або у ЄІАС Фонду, у випадку відсутності інформації про страховий стаж – допомога по тимчасовій непрацездатності призначається в розмірі 50 % середньоденної заробітної плати.
18 Квітня, 2022 р., 15:47
Призначення, нарахування, перерахунок з 01 березня та проведення страхових виплат здійснюють відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі – відділення), які працюють в штатному режимі або відділення, на які відповідно до наказу керівника управління передано функції відділень, які тимчасово не можуть працювати у зв’язку з тимчасовою окупацією або бойовими діями. У разі звернення особи, яка тимчасово покинула постійне місце свого проживання, спеціалістами відділення, до якого звернулась особа, фіксується таке звернення, проводиться пошук відділення, на обслуговуванні якого була ця особа, та уточнюється стан виплат. Якщо особа отримувала виплати через відділення Укрпошти або в банківській установі, з якою у відділення, яке наразі обслуговує цю особу, відсутній договір, рекомендуємо відкрити рахунок у відділенні Ощадбанку або Приватбанку. Після чого особа залишає заяву про зміну напряму виплат. Зазначена заява у сканованому вигляді надсилається до відділення, яке її обслуговує, де змінюється напрям виплат для цієї особи та проводиться виплата. У подальшому оригінал такої заяви обов’язково передається до відділення, яке змінювало напрям виплат. Застосування підходів щодо обслуговування евакуйованих осіб аналогічно до обслуговування ВПО відповідно до постанови правління Фонду від 12.12.2018 № 27 “Про затвердження порядку надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, для внутрішньо переміщених осіб” можливе лише у разі, якщо особа одночасно зі страховими виплатами отримує медичні та соціальні послуги. Щодо порядку надання медичних та соціальних послуг Відповідно до частини третьої статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 1105) Фонд фінансує витрати на медичну та соціальну допомогу, у тому числі на додаткове харчування, придбання ліків, спеціальний медичний, постійний сторонній догляд, побутове обслуговування, протезування, реабілітацію у сфері охорони здоров’я, санаторно-курортне лікування, придбання спеціальних засобів пересування тощо, якщо потребу в них визначено висновком МСЕК та індивідуальною програмою реабілітації особи з інвалідністю (у разі її складення). Слід зазначити, що забезпечення медичними та соціальними послугами потерпілих, які перемістились з регіонів, де ведуться активні бойові дії, здійснюється відповідно до вимог постанови правління Фонду від 12.12.2018 № 27 “Про затвердження Порядку надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, для внутрішньо переміщених осіб”. Разом з цим, Довідка про взяття на облік, як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагається. Але у разі наявності або після отримання такої довідки її копія додається до документів, на підставі яких здійснюється фінансування відповідних медичних та соціальних послуг. Також зазначаємо, що фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених частиною третьою статті 42 Закону № 1105, здійснюється безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду, до якого особисто звертається застрахована особа, яка перемістилася з районів проведення активних бойових дій. Камінь-Каширське відділення управління виконавчої  дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області   
18 Квітня, 2022 р., 15:46
Відповідно до пункту 4 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 №  12 (далі – Порядок № 12), фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або їх відділеннями. Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами. Фінансування страхувальників, які перебувають на обліку в тих відділеннях, які фізично не функціонують, здійснюється безпосередньо через управління або відділення, які виконують функції відділень, які тимчасово не працюють, відповідно до наказів керівників управлінь. Звертаємо увагу, що при здійсненні фінансування страхувальників необхідно тримати з бухгалтерами постійний зв’язок та бути впевненими щодо можливості страхувальників перерахувати кошти на рахунки застрахованих осіб. У разі, якщо страхувальники, в тому числі ФОП, перемістилися на іншу територію і при цьому перебувають на обліку в ЄІАС в іншому відділенні, але поки не мають можливості звернутися до суб’єктів надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України для здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або ФОП, а саме зміни місцезнаходження, та не можуть подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, рекомендуємо таким страхувальникам подавати заяви-розрахунки в паперовому вигляді до найближчого відділення будь-якого управління виконавчої дирекції Фонду. Працівниками цього відділення проводиться звірка документів з метою недопущення помилок. Після цього працівники відділення сканують документи і направлять до відділення, де перебуває на обліку страхувальник.
18 Квітня, 2022 р., 12:21
Грудне вигодовування захищає малюка та дарує йому відчуття безпеки. Зараз як ніяк важливо продовжувати годувати та підтримувати імунітет вашої дитини.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь